Bye bye Twilight Saga!

 
Allting har ett slut och nu är det dags för Twilight att komma till sitt! Det har varit fina år, speciellt i början när man endast satt och väntade på att böckerna skulle komma ut... filmerna är mindre viktiga måste jag säga. Jag vet ju hur det slutar, haha. Men det ska bli spännande att se hur de gestaltar boken osv!Jag har ju böckerna så att jag kan läsa dem när jag helst vill, så försvinna kommer det aldrig att göra!
 
Känner mig mörbultad efter dagens träning, ska slänga i mig en kopp te eller två och fixa facet sen blir det bio!

Kommentarer
Postat av: Cath

Och jag älskar dig ❤

Svar: puss, finns alltid här! Fin tårta btw!!
Natalie M

2012-11-14 @ 19:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0