10 things I hate about you

Jag älskar allt i den filmen. Just därför fick det bli min alla-krossade-hjärtans-dag-film. Heath Ledgers leende, säger jag bara... Kan man ens hålla sig från att sitta som en nörd och flina i mörkret?!
 
Måste säga att jag tycker det är pretty crappy att gå i skolan endast måndagar och fredagar. Hela veckan blir ju förstörd. Jag skulle kunna åka hem egentligen men det är inte riktigt rätt tidpunkt för det. Jag vill inte hem än. Tur jag har skaffat gymkort så jag kan roa mig med att spöa skiten ur mig själv, gud så skönt! Imorgon blire plugg, fika med Amelia och ett pass såklart. Ingenting spännande. Men går allt som det ska så har jag en ny Iphone att hämta ut på fredag, wiiiihooooooooo!! Hoppas hoppas!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0