You're the voice!

Hej, jag har inget riktigt sug på detta alltså. Jag svek mig själv i förrgår och lyssnade igenom Apocalyptic Love på Spotify innan min skiva som är på väg över havet kommit hit... fy skäms. Men det var värt det för jag är riktigt förälskad i vissa låtar typ "No more Heroes", "We Will Roam" och "Anastasia". Det är som en våg av lycka sköljer en, allting i kroppen sprätter, ögonen lyser av gläjde, man skriker för det är så bra. Det blir bättre för varje gång man lyssnar igenom allt. Jag får fan dampryck så bra det är. Jag kan inte riktigt uttrycka mig med ord, hade ni sett mig hade mitt kroppsspråk sagt allt. Den där mannen, den där Slash han sviker mig aldrig. Ska skriva om skivan en annan dag!

Har haft ett par underbara dagar, fullt ös från morgon till kväll. Middagar hit, grillning dit, massa jobb, träning (-s narkoman), umgåtts med mina fina vänner, pluggat, övat osv... Finvädret är här också, har legat ute och stekt samtidigt som jag kollat på fotbollsturnering idag, pretty nice!

Ska vara ännu finare imorgon (om det är möjligt) så det blir en sväng på jobbet på förmiddagen sen ska det lekas i solen med Mandü för att sedan förhoppningsvis ta en härlig middag på hotellet med goda vänner! På lördag går årets bal av stapeln så som vanligt ska jag dit och fotografera för att sedan svida om till finkläder själv och förena mig med dem andra och gå på balen även jag! Ska bli roligt!

Blandade bilder from the days gone by;

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0