Tack för min dubbla nationalitet!

Det är sällan jag ser mig själv som något annat än svensk men de gånger jag gör det är vid t.ex. mästerskap av alla dess slag. Som typ nu. Jag behöver bara skämmas hälften så mycket som den halviranier jag är! Ibland är det bra med två nationaliteter.


Råkade
("råkade") bläddra förbi barnkanalerna och hör & häpna; det var ett riktigt barnprogram! Haha, något som jag inte sett sedan de tog bort det från Tv3 för minst 10 år sen - Bumbibjörnarna! Så ska barnprogram se ut, det är bara massa skitprogram annars. Fy. Minns när de tog bort Darkwing Duck för att det var för våldsamt, hahaha, vad är inte dagens program med massa jätterobotar och mangahjältar? Måste börja samla på mig massa barnfilmer/serier snart innan de försvinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0