Iphone 4s spiderman edition - det kanske är dags att byta glas nu...

Ja, jag är ett jävla klondhuvve. Tappade den återigen i backen igår när jag skulle stoppa bilnycklarna i väskan. Hade tänkt vänta med att byta glas tills jag kom ner till stockholm om 2 veckor men nu tror jag fan inte jag kan vänta längre som den ser ut... Ett lila silikonskal är iaf efterskickat. Det är väl det enda som funkar när man är som jag.


mums. ligger massor med småglasbitar under skyddsplasten.

Buffringen igår var hur trevlig som helst!
Var hos Lars kl.10 och borstade korna, åt och träffade alla som skulle gå! Både mamma och Sandra var med! Det var glada kor som lämnade Romarheden vill jag lova, haha, jag flög som en vante där i början. Det är jäkligt svårt att hålla i när dem är sådär studsiga!

Vi möttes av glada malungsbor och chockade turister i byn. Seriöst vissa såg ut som om de aldrig sett en levande ko, haha! Vi kikade förbi Orrmyrgårdens äldreboende och ni skulle ha sett så glada de gamla blev! Gråten satt i halsen, underbart! Väl uppe i skogen blev getterna och barnen trötta de sista kilometrarna och det gick lite segt när man fick invänta men det var skönt i vilket fall!

Blev en tjejkväll efter det, lika trevligt som alltid var dock sjukt trött och stack hem strax efter midnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0