Från jeansskjorta till jeansväst

hade garderobsrensning i söndags. Alltid lika svårt.... kommer jag att använda den här igen? Verkligen? En kasse med "jag kommer aldrig att använda detta igen" blev det. Ni vet "jag har ingenting att ha på mig"? Jag ska aldrig säga så igen. Jag har ganska så mycket kläder - men mycket vill alltid ha mer vet ni!!

Hade en jeansskjorta som jag visste att jag skulle slänga men efter en stund velande så klippte jag sönder den istället. Det blev bra! Lite fransning, märken, nitar och skit på den där så blir den grym!


storlek 32, yeah right....


jag gjorde såklart allt detta i nattsärken, haha. Men som sagt, lite skit på den där så klarar den sig ute i världen.

Nu ska jag ta tag i livet och sminka mig (mina elever klagar på att jag ser tom ut när jag inte har smink och i ärligenhetens namn så kunde jag inte bry mig mindre om smink just nu, haha, men vad gör man inte?).

Ska träffa fina Linnéa T
efter jobbet och sen blir det klippning! Fullspäckad dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0