1:a maj 2012

Ojoj, vilket rolig kväll det var igår!! Det var riktigt jävla kul! Grilla med fint sällskap, dricka gott och svänga de lurviga på dansgolvet för att sedan gå på en helt okey efterfest. Längesen jag var på en bra efterfest! Vi kunde nog ha dansat fram till 6 i morse men vid fyra fick det vara nog, haha! Men varför ska det vara lätt när det kan vara svårt?

Gick hem endast för att upptäcka att jag var utelåst.
Ingen svarade på sin telefon - varken syskon, mamma eller vänner. Lite surt men tillslut fick jag tag på syrran. Tur det, annars hade fått sitta ute till 6! Bilder kommer, var lat och tog bara med mobilen såklart...


Har deklarerat för första gången nu på förmiddagen, haha, skönt när skatteåterbäringen kommer! Nu ska jag ge mig ut i finvädret och hämta grejer som jag lämnat hos Sandra, haaaaarrrrrrreeeeeee!


jag på valborg förra året, lite skillnad från nu va?

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Lika vacker som alltid!

2012-05-01 @ 12:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0