The vow, en film som garanterat kommer få en att grina



Hur bra verkar inte denna då?! Typsik Nataliefilm.... Nästan som The Notebook, fast den är jävligt svår att slå. Den här kommer nog att ligga precis under den. Hoppas man kan få den i bra kvalle snart!! Längtar!!

Andra filmer jag är sjukt sugen på att se är: Niceville, War Horse och This means War. De verkar grymma! War Horse är väl en sann historia btw?



Jag lovar, bilderna kommer!
Satt i SD minnet nyss och de visade sig att jag tagit HS bilderna med mobilen. Inte ett enda kort på dem ligger på kameran...





Yes, fingret åkte upp också.... Nån jävla idiot (he was) kom fram och skrek åt mig.

Han: Du har fel kost!!!
Jag: Va? Hur kan du säga det?
Han: Jag är expert, jag ser väl själv. Du har fel kost!
Jag: Men alltså, varför? Är jag för tjock, är jag för smal, är jag grön i ansiktet?!
Han: Du vet själv, du är sjuk.
Jag: Eh, alltså jag har ingen aning om vad du menar....vafan
Han: Det vet du visst!

Sen stack vi, vi orkade inte med honom. Han hade skrikit till mina vänner att: "ER VÄN HAR JU FÖR FAN ANOREXIA!". You don't do that. Vafan, bara för att jag är smal och senig betyder inte det att jag automatiskt har någon sorts ätstörning. Jävla skitsnubbe. Jag vet väl bäst själv om jag är sjuk eller inte - tro mig. Jag äter nog antagligen mer än han gör. Haha.

Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0