Stackars den som inte bryr sig

Vad är väl en fredagkväll utan en tur på puben? Haha, blev en tur ut igår också, en mycket lugn utgång dock! Satt här hemma i goda vänners lag och tog någon på gott. Christina som jag inte sett på år och dag kikade förbi! Väldigt skönt att träffa henne igen! Hon har dock spelning idag så hon följde inte med ut sedan, det förstår jag!

Vi konstaterade återigen att vissa situationer är konstigare än andra, inte logiska nånstans faktiskt.

Kvällen var hur som väldigt trevlig
men efter tre kvällar på vift var jag oerhört trött.... Ikväll får bli en lugnt kväll (jag har sagt det förut också va?). Ärligt talat så har jag varit ute 3 av 4 helger i månaden de senaste månaderna, ålderskris eller bara lagomt mycket efter med min "jag är 18, jag kan göra vad jag vill"-fas?




På tal om utgångar, dans och musik så måste jag säga att jag tycker det är sjukt tråkigt att det inte blev någon Avicii-konsert i Globen igår kväll. Ni har säkert läst om det, att en plattform rasade, men alltså har dem inte tillräckligt med rutin för att veta hur många som kan stå och hoppa på en sådan läktare/plattform samtidigt?! Det har ju kommit fram nu att de till och med varnade för att det skulle rasa men tömde aldrig plattformen på folk utan lät dem fortsätta att hoppa. De flesta var dessutom underåriga..och så rasade allt mitt under "Levels", kul. Dock är en ny konsert utlovad och vill man inte gå får man pengarna tillbaka.

Nu ska jag fixa mig själv brunch (not late at all) och sedan ta mig ut i solskenet!

Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0