1391 rullar in?!

Ja, som ni vet så är jag ju halviranier och 6.14(15?) imorgon bitti när jag sover så kommer de att rulla in på ett nytt år! Enligt den islamska solkalendern är jag född 1371, lite komiskt faktiskt men inte ett dugg ologiskt om man kan sin religionskunskap. När jag var liten brukade vi bara käka en massa mat en hel dag så min släkt inte är särskilt religiös... och så hade vi ett sånt där bord med en guldfiskskål, nån blomma och kryddor - onödigfakta.nu/nataliemorravej.blogg.se

Jag tänker "fira in" detta på mitt alldeles egna vis genom att lägga mig och kika på det rykande färska avsnittet av Once Upon A Time och käka glass i sängen. Minns ni när man var liten och det typ var förbjudet att äta i sängen - speciellt hårdbrödmackor!


Jag kände mig jävligt fin idag och det fick mig på väldans bra humör! Nu ska jag gå tillbaka till det här inlägget varje gång jag känner mig ful! Självterapi! Hejs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0