k*krumpa.

Sprucken skärm på iphonen. Härligt. Jag är inte alls arg - speciellt inte på mig själv. Det var en olycka och sånt händer väl alla men det är bara så jävla typiskt. Så jävla typiskt att det ska hända mig. Nyss lagt ett par tusen på bilen och det är väl då livet antagligen tänker "äsch, lite mer kan hon punga ut den här månaden". Det var säkert för att jag la nyklarna på bordet igår. Vi skyller på det. Det var inte för att jag var korkad nog att lägga den på min hala dator samtidigt som jag öppnade porten. Så jävla dum, åhj. 1500:- självrisk! Det går bra nu!

Jaja, har trots detta jobbat sedan kvart i åtta imorse, sprungit mellan lektionerna eftersom jag var på både högstadiet och gymnasiet. Tjänat en hel del kosing. Fyllt i tattoon också. Imorgon blir det en kort dag, förhoppningsvis.




Nej, nu ska jag fortsätta sura. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0