Jag tänker bo i min sportbh

Använde min nya sportbh för första gången idag, den sitter så jäkla bra mot kroppen (dvs inte för hårt och inte för löst) och är fruktansvärt skön. Den kommer nog att användas en hel del utanför träningstiderna.... Då man inte vill ha BH men inte vill vara utan heller. Någon mer som känner att bh kan vara förjävla obekvämt?

Speciellt de som man kan ta av banden på, som är strapless så att säga, och har det där jävla gummibandet som skaver så fort man råkar bli lite varm...


Tog en lång powerwalk på strax över en timme i vårsolen! Stannade till hos grabbarna i studion också!


pannkakssöndag! Offrar mig...laktos </3

Är fortfarande sjukt fint väder ute, man får lite ångest över att man inte tagit sig upp till Kläppen såna här dagar, har faktiskt inte ens varit upp till Byråsen. Menmen, nu ska jag skutta iväg till pianot och öva!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Förstår din känsla över sportbhn ;) själv har jag gått i mjukisbyxor hela lovet och när jag väl skulle på med tighta byxor insåg jag att jag gått upp i vikt :P så nu är mjukisbyxorna på IGEN :D

2012-03-06 @ 19:57:24
URL: http://jeennifeera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0