Var tog dagarna vägen?


Jag och mina älskade pojkar!

Ja..man undrar verkligen. Idag är det prick ett år sen jag tog studenten. Det känns...sjukt. Mycket har ändrats sen den dagen, på gott och ont. Minns att jag förra året hellre hade ville ta studenten i år, haha, i år känner jag att jag hade velat ta den igen bara. Årets studenter gick ut i fredags.. kommer att sakna många fina pojkar och flickor! Vissa av dem har man känts vid sedan 1:an på gymnasiet, vissa av dem sen de tog sina allra första steg och andra sen de kom in i första ring.

Önskar alla som känner sig träffade en fantastisk framtid, välgång och lycka! Vi ses förhoppningsvis en dag igen!


Lillebror gick ur 9:an i fredags också, fick åka traktor och hela köret - precis som vi gjorde! Dem växer för snabbt tycker jag... nu ska han också flytta hemifrån. Ja, alltså jag ska ju också åka (antagligen) så jag ska väl inte säga något. Men ändå.

Och så var det ju marknad ja. Den traditionella dagen-efter-langosen blev av, inte hela "gänget" men nästan! Det enda fyndet jag gjorde var godis, haha, standard. Finns så jäkla mycket skit alltså. Vet att jag inte sagt så mycket om Stockholm och proven, ska väl göra det - men inte idag. För det orkar jag inte!

Just ja, PRISA GUD FÖR SKATTEÅTERBÄRINGEN! JAG SKA PÅ HULTSFREDS FESTIVALEN, JAG SKA SKRIKA MIG HES OCH VARA FULL OCH GALEN!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0