Stockholm!

Jag vet att jag suger på att uppdatera men jag känner verkligen inte för det. Finns lika mycket roligt som dåligt att berätta så de tar ut varandra och så blir det = 0!

Hur som helst så åker jag ner till Stockholm idag och blir där....jag vet inte hur länge men senast fredag kväll i alla fall. Förhoppningsvis så får jag alla proven på torsdag eller i alla fall benådning så att jag har tidigt prov på fredag. Men missar studenterna - det gör jag i alla fall. Jag kommer lagom till de är runda om fötterna. Men som sagt så får vi se! Kanske är hemma redan på torsdag. Ska bli så jävla skönt att åka ner.

Imorgon ska jag på utställning på Liljevalchs tillsammans med Täpp Lars, antar att detta kommer att vara med i tidningen så ni kan ju hålla utkik efter en malungsdräkt i bakgrunden någonstans!

skepp o hoj!!

Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0