Jag går hemma på fäbon' å väntar

Fast så var det inte riktigt. Chefen (Mandü) tycker att jag legat på latsidan här på bluggen så jag får väl ta mig i kragen då! Ska börja med att erkänna vilken hemsk människa jag känner mig som eftersom jag inte tränat på lite drygt 2 veckor. Gått en massa har jag men inget riktigt pass. Livet har kommit i vägen för det (också).
 
Drog ut till Arvselen en sväng idag - är någon förvånad? Inte jag. Hur som så är det nya killingarna galet söta och älskar att snutta (och bita) på fingrarna. Och dem har lärt sig att hoppa....på gott och ont, haha. Kommer ni till Malung är Arvselens levande fäbod abslout något man borde åka till! Jag åker ut dit när jag inte har något att göra eller när jag helt enkelt vill hälsa på min vän Lars som typ är världens bästa!
 
Ja, nu vet ni! 
 
 
jag tycker om collage-appen, okey?! Okey.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0