Fullt ös!

Hey you guys!
 
Flyttar och har mig för fullt.. så inatt blir typ min sista natt här, woop woop! Känns skönt med ett lagom stort, ljust rum med ny inredning och sådär. Klippa navelsträngen med mammsen också. Hehe. Kommer ändå vara hos min älskling (pianot) var och varannan dag..
 
Annars då? Ja, imorgon ska jag måla ansiktsmålningar på småbarn i Fôss (lär bli intressant) och på söndag ska jag till Arvselen för att få mig sambusa - som är något av det bästa jag vet - för där är det brödfestival. Jag går sällan hem hungrig från Arvselen, haha..
Ska försöka klämma in två träningspass där nånstans också, måste typ. Det kryper i kroppen.
 
 
Mandü följde med "hem" idag! Håller på att planera vårt födelsedagsfirande, det är en vecka mellan oss så vi tänkte vi skulle fira ihop. Vi har nog världens bästa plan ungefär.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Härligt! Men vart ska du flytta?

2012-06-30 @ 08:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0