Truth ain't gonna change the way you lie

Första soliga dagen sen midsommar - imponerande må jag säga! Eftersom det var lite molnigt när jag gav mig iväg drog jag på mig jeans vilket visade sig vara ett sjukt dumt val, haha. Steg upp "tidigt" för att träna imorse, blev faktiskt två pass till slut. Ett mage/rygg och rumpa på gymmet men så var jag så sugen på intervaller att jag tog mig ett pass när jag kom hem. Skönt vare men har börjat känna av yttersidan av knät. Förhoppningsvis är det bara överansträngt.
 
Käkat glass i solen med vännerna har jag också! Egentligen är det en perfekt kväll för att dra ihop gött ölhäng nånstans. Synd bara att jag inte längre bor i centrum utan har en liten bit hem.. menmen!
 
 
Lite trött är jag allt på tråkiga situationer, speciellt människor emellan. Är det inte bara bättre att säga vad man tycker, säga sanningen och sedan gå vidare åt vilket håll sanningen nu visar? Jag hatar detta velande som gör att man inte vet var man står eller var man har någon. Det är ett ständigt problem om vilka som går ihop.. Nej, jag vet att alla inte passar ihop men man kan väl ha respekt iaf? Eller tala ut så att den där konstiga laddning slipper ligga och vänta i luften? Jag ska väl inte säga att jag alltid säger vad jag tycker men jag har i alla fall en tanke om det.
 
Livet... Que sera sera, whatever will be, will be
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0