Ingen musikhögskola i år

Yeah, du läste rätt. Ingen musikhögskola. Jobba röven av sig räcker inte riktigt till så nästa år får jag lov att sälja min själ tror jag, eller i alla fall pantsätta den, haha. Ser på statistiken att folk är nyfikna! Så nu vet ni. Inte för att jag anser att ni måste men för att jag hatar osanning och det är Malung fullt av! Högskolan är svår och musikhögskolan otroligt svår, bara att ta sig in är en merit i sig.

Alla misslyckas väl nångång och man lär sig av sina misstag, man måste förlora för att kunna vinna och det finns alltid lösningar på allt. Det sa min gamla fotbollstränare jämt; Allting löser sig, Natalie.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Allt löser sig <3 då va kanske inte just detta meningen just nu! fundera på vad du vill göra, gå folkhögskola som du sa kanske är en jätte bra grej :) Kram på dig!

2012-07-14 @ 12:10:28
URL: http://jeennifeerA.blogg.se
Postat av: Annelie

Det sista stycket du skriver är så jäkla sant! Trust me, I know. Har kämpat i ett år för att hitta ett jobb efter att ha gått ut högskolan. Har fått så många nej ENDAST pga. att jag inte har erfarenhet inom det jag har pluggat (ekonomi). Men nu äntligen har jag skaffat en praktikplats till hösten i några månader och får visa vad jag går för.
Med envishet, vänner och musik kan man komma långt. Att ALDRIG ge upp trots att livet känns helt jävla meningslöst.
Jag tror att du och jag är rätt så lika. Och vi kommer att nå dit vi vill, det tar bara lite tid. What doesn´t kill you makes you stronger! Keep on fighting!

2012-07-15 @ 11:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0