är du nöjd nu, gudjävel?!

Ja, vissa människor ska fasen få gå igenom sin beskärda del med skit! Jag hoppas det vänder vid 20 (yeah right) för jag hatar att vara tonåring. Vidriga tid. Bye bye tonårstragedier, vi ses aldrig igen. Det är som att någon där uppe verkligen har en radar på mig, "shit, nu är hon alldeles för glad - måste göra något åt det!". Go screw yourself.
 
Aja, många läxor ska man lära och jag får helt enkelt leva vidare! Bara att ta sig själv i kragen och vara glad att man lever! Har haft ett par fina dagar denna vecka ändå, inte minst idag då solen lyser och sommaren är på besök. Återkommer när något spännande händer, people. Ciao!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0