You guys are great

Firade som sagt den nyblivna 20-åringen Sandra på Thai igår, god mat och mycket trevligt sällskap! Blev en hel del skratt och flams, men så ska det vara! Eller...så blir det när vi är tillsammans allihopa, hehe...

Studenterna hade fest på Taket
och egentligen var det meningen jag skulle stanna hemma men när Kalle och Jontan skulle dit då tyckte jag det var bra idé att hänga på! Kvällen fortsatte på samma sätt som den börjat i storts sett - vid ett bord med fina vänner och mycket skratt! Jag gillar att skratta, jag gillar att se folk glada och det var mycket glatt folk igår! Är faktiskt lite stolt över flickorna som fixat ihop det hela, för de lyckades riktigt bra - även om "mamma" gav dem extra råd till nästa gång, haha!

Jag får faktiskt be om ursäkt
för den dåliga bilduppdateringen, hade kameran med mig i torsdags men det kom liksom aldrig ur väskan... inte igår heller.. Jag ska bättra mig, jag lovar!


Bild från Harrys facebook!

Kul att ni gillade nya designen
förresten, it makes me happy that you do!! Det är faktiskt kommentarerna som gör att man får en extra kick, jag brukar vara väldigt generös med att ge andra kommentarer, man känner sig inte helt onödig i sitt skrivande då, haha!

Nu ska jag hoppa in i duschen, hörs senare hörrni!

Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0