Var hälsad träningsvärk!

Eftersom jag både tog en powerwalk och gymmade igår är det inte många muskler som kommit undan träningsvärken - but man it feels good!

Har inte hunnit ut något idag
utan har istället kikat på mosters nya lägenhet (Hon bor i min gamla skola, hur jävla wierd tror ni inte det kändes att gå in i sitt föredetta klassrum som nu är vardagsrummet?!?! För er som gått i utsjö så är det 6:ornas klassrum/grupprum/reprum som lägenheten består av!), hämtat henne nya tv och fikat nere hos mormor med kissarna. Senaste 2 timmarna har jag dock kollat frisyrer och hårfärg... längtar tills imorn!


Min stora kamera
har varit försvunnen sen nyår, har hela tiden trott jag glömt den hos min vän som vi var hos, för hemma är den inte, men skulle hämta allt idag och hon hittade ingen kamera...så jag hoppas den ligger i bilen vi åkte i annars har någon stackars uttråkad sate som inte har bättre för sig än att leva på kicken av att se andra ledsna tagit den.


Mycket på G nu och det känns härligt! Måndag ska jag och Irre ut på äventyr, tisdag börjar jobb och plugg inför alla sökningar, sen ska det sökas och går allt som det ska så blir det en stor omställning i livet i slutet av denna månad - awsome! Hoppas på mig själv!

Ikväll blir det bowling och käk med underbara människor, härligt! Hoppas ni får en trevlig kväll!

Nat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0