Peppar peppar ta i trä!



Lång jobbdag idag... men det har varit roligt! Fick ha en klass som aldrig haft musik förut och det gick hur bra som helst! Duktiga barn!

Kom hem ganska precis och kan inte bestämma mig för om jag borde dra på mig träningskläder och dra på gymmet? Vet ni vad jag hatar? Jag HATAR när man drar till gymmet, ensam, och är pepp och hela jävla gymmet är upptaget av hockeygrabbar eller något annat lag. Det är liksom bara att vända och gå hem igen. Varför har inte MIF ett eget gym egentligen? Som på alla andra ställen. Hur som helst, bara att gå hem (nu är ju jag på skolans gym eftersom jag har tillgång till det, men spelar ingen roll för det är aldrig roligt att stöta på ett helt lag liksom för då stirrar de).

Har en ond känsla i magen,
ni vet när man känner att något kommer att gå illa eller när något otrevligt är påväg att inträffa, min magkänsla brukar väldigt väldigt ofta ha rätt så vi får väl se då, usch, gillar INTE den här känslan! Vet precis hur det gick sist jag kände såhär, men vi får hoppas det inte är något. Kanske bara magsjuka då min vän fått det... nice..

Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0