Step out, step out

Det blev en öl i goda vänners lag igår, ja hör o häpna endast EN öl, haha. Det var så dött nere på byn att man nästan undrade om folk evakuerat sig inför nån storm. Knappt en bil ute liksom. Ibland är folk riktigt tråkiga... vissa kanske var ute i fredags men inte en jävel ville upp till Sälen ens? Äsch, man får väl spara sig då!



Tog sovmorgon imorse
och vaknade med världens träningsvärk - efter gymmet inte efter flytten (okey, kanske lite efter flytten så det var samma grej over and over again när det gällde att lyfta kartonger som vägde 1000000 kilo). Har faktiskt inte gjort nånting idag.. läst, kikat på tv, surfat runt på massa högskolors hemsidor och försökt luska ut var min kamera tagit vägen för den är spårlöst försvunnen. Fyfan, fyfan säger jag bara, fyfan! Tur jag har två...men den jag har nu är konstig i vissa inställningar så den varit med på ett antal konserter (sonisphere 2010 b.la....), tappats i snön, blivit påkörd, tappats i backen ontaliga gånger och fått massa annat kladd på sig. den har egentligen levt sitt liv den!

Ska strax sätta mig och planera lite lektioner inför imorgon,
klurigt! Har aldrig gjort det förut! Sen käk, sen slå på nån av serierna jag inte hunnit med att se det senaste på, läsa lite till och sen sova! Får se om jag klämmer in en promenad också, det kliar i benen! Det får en alltid på toppen humör, det är liksom det bästa med träning. Man mår så jävla mycket bättre.

Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0