hey, I put some new shoes on and suddenly everything is right

Såg att skoaffären här på byn (ja....vi har bara EN) hade rea på alla vinterskor så jag kikade förbi för att se om jag kunde fynda mig ett par nya boots för mina favvisar är totaltrasiga (somliga går med trasiga skor vettni).

Har ju letat efter ett par vanliga svarta boots hur länge som helst, såna som är så inte just nu (haha), och har kikat på ett antal men inga har riktigt fallit mig i smaken. Antingen har de varit för breda, för långa, i felstorlek, med rågummisula, för stora runt vaden eller bara slut. Men today was my lucky day!


lyckades få lort på dem direkt såklart men det går ju bort!




Gjorde något idag som jag aldrig gjort förut...jag solade solarium. Med min lilla hypokondri så har jag fått för mig att man ökar risken för cancer med 75% bara av att sola en eller två gånger... jo tjena. Men nu har sjukan förklarat att det är när man solar 2-3 ggr i veckan som det är på det viset! Skratta ni!! Skrattar bäst som skrattar sist! Haha....

Och som den halviranier jag är så blev resultatet "svart på en kvart", haha! Okey, man solar i 20 min men ni förstår ändå. Kände att jag behövde piggas upp lite, bättra på färgen så den håller sig! Är ju brun året runt, men det är klart jag känner mig blek för det!



Nat

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Äckligt snygga skor, vad gav du för dom? :)

2012-01-24 @ 18:19:38
URL: http://jeennifeera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0