Är det inte meningen att magen ska puta ut och fylla byxorna när man ätit?

Jag är så mätt så jag vet inte riktigt var jag ska ta vägen. Först denna portion x 2:



sen tog den en stund så slank även en "liten" bit av detta ner....



men trots detta ser glappet mellan min mage och min byxlinning fortfarande ut såhär:


Detta är en liten demostration
för alla de som gillar att påpeka att jag inte ser ut att äta. Jag äter, jag lovar. Vissa dagar glömmer jag bara bort det, oftast de dagar då jag druckit för mycket kaffe och magkatarren slår in. Men annars kan jag lova er att jag äter. Man kan inte träna utan att äta och jag gillar att träna. Jag har tränat i så många år att jag faktiskt är fullt medveten om detta. Att jag sedan rasat i vikt är en helt annan femma, något alla inte behöver lägga sig i!! Men nu är jag påväg uppåt igen! Hasta la vista!

Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0