Tattoo



Lite kladd runt om men tog den innan jag duschade!
Det är så svårt att ta bild på ryggen när man gör det själv för den följer ju liksom med hur mycket man än vill att den är stilla, haha! Bättre bild får ni när den är läkt och fin, för det är bara svullet och rött ut just nu..

Eftersom jag menar att allting har en mening har även min tatuering det. Varför "Hysteria"? Skulle kunna skriva en hel bok om det. Men Def Leppard är mitt absoluta favoritband, de har varit med mig sen jag var liten och kommer alltid finnas med mig vart än jag går. Av alla deras plattor är Hysteria min favorit just därför att så många av låtarna speglar verkligen vem jag är och förklarar mina känslor på liksom "mitt sätt" fastän ändå inte sätt jag skulle komma på att uttrycka mig med själv och jag kan relatera till så många låtar. Det finns låtar för alla humör, alla får mig att må bättre. Mår jag bra, mår jag bättre osv.

Jag har gått igenom mycket i mitt blott 19-åriga liv som ingen någonsin ska behöva gå igenom och det som har tagit mig igenom allt är b.la. Def Leppard. Jag är så tacksam för att min mamma fick mig att börja lyssna på dem. Och nästan all övrig rock jag lyssnar på. Musiken är mitt allt. Den gör mig sällan besviken och lämnar mig aldrig.

Så där har ni en light version av vad den här tattoo'n betyder!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Men ååh, va fint! å jag gillar att du har ett "varför""därför" :)

2012-02-09 @ 11:31:48
URL: http://jeennifeera.blogg.se/
Postat av: Annelie

Fin! Och jag håller med dig. Vad vore livet utan musik? Skulle det ens finnas ett liv utan musik? Förutom vännerna är musiken det ABSOLUT bästa jag har!

2012-02-09 @ 16:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0