För stunden är jag otroligt nöjd



två bilder från igår!

Skön dag, känns som jag har kommit på spåret igen och det känns skönt. Jag jobbar, pluggar, övar, övar lite till(är väldigt nervös/stressad över sökningarna), umgås med mina vänner ofta, tar tid för mig själv (något jag varit sämst på förut), är ute och gör saker. Jag har växt otroligt mycket senaste tiden. Allting går visst i omgångar, jag också tydligen.

Kom nyss in från en promenad där jag fick telefonsällskap sista delen, hade dock förväntat mig att det nya avsnittet (nr 12) av OUAT skulle ha kommit till "det bästa biblioteket som finns" men icke... så det blir inget sånt ikväll. Jag får nöja mig med boken!



Imorgon väntar ett morgonpass
i gymmet, plugg/öva någon timme, sånglektion, besök av en god vän och tjejmiddag! Fullsmockat, precis som jag gillar det. Och sen onsdag, jag blir pepp bara jag tänker på det! GOOOOOSH. Hemliga planer är det bästa som finns!!

Nat

Kommentarer
Postat av: moa

Alltså, Natalie... DU ÄR SÅ HIMLA FIN, åh!

2012-02-07 @ 18:25:48
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0