Spring is in the air!

och då menar jag inte att jag är inne i en vårdepression eller the opposite. Är hög på D-vitamin efter en så solig vårdag bara! Kommer sova gott inatt efter denna dag! Får hoppas det är en lika fin dag imorgon då man kan vara ute lite mer än vad jag kunnat vara idag.

Imorgon vankas plugg och sedan konsertkväll i Mora, what up!! Så jävla härligt, blir nog ett grymt gäng också! Måste hitta något att ha på mig...



Senaste dagarna har varit förjävla bra,
får hoppas det fortsätter rulla på. Speciellt på intagningarna, klarar jag det blir det flytt till sommaren & plugg till hösten. Vill ha ett slut på dessa dipp days. De säger att man ska lita på vad man känner inte på vad man tänker, tänker man för mycket gör man saker man oftast ångrar - för då har man byggt upp ett svar genom att gå igenom alla negativa faktorer med valet.

Jag följer bara magkänslan
när det gäller att försöka mig på musikskolan, för jag vill så gärna! Jag känner ju att det gör mig glad att hålla på med det jag gör och skiter fullständigt i om "många har valt samma", "det oftast inte går vägen" och "inget inom musik är ett riktigt jobb", som vissa försöker tuta i mig. Jag gör vad jag vill och jag kämpar för det jag vill ha.

Nat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0