Fucktards!

Som sagt.... det blir aldrig som man tänkt sig! Jag och min vän skulle iväg och kika till Valvet efter att ha hört att det tydligen skulle blivit sönderslaget i fredags efter att ett gäng party poopers varit där. Vi kom dit och tyvärr så stämde ju det hela. En toalett låg nästan i en hög på golvet (dessutom utdragen från väggen), en dörr var sönderslagen och i en av väggarna var det stora hål + massor av sönderslagna flaskor överallt.

Dessutom hade väl andra som varit där inte blivit riktigt rumsrena och därför stank det även av spya. Spy inomhus fastän det inte var akut? Seriöst? Det finns fan 5 toaletter! Och ni era jävlar som spydde på heltäckningsmattan ni borde fan ha fått slicka mattan ren, tards!!

Så vänner som vi alla är
som var där nu i eftermiddag så hjälptes vi åt att städa skiten - vi fick lov att riva en halv vägg. Vi sopade, moppade, dammsög, skyfflade, plockade, torkade och skruvade i 3h så nu ser det hyffsat ut igen. Men fan ta er barn med skitmoral som trashade stället (inte ni som spydde), det står fan "OMOGEN" i pannan på er allihopa!


Nej, nu har jag varit negativ nog kompenserar detta med bilder från helgen!


ny sträng - äntligen! Dock är ju fingertopparna sönder..


fixade mitt slavarmband som varit i två delar alldeles för länge!


var grymt rastlös igår...


så blev det ju bowling och lite dricka igår kväll!

Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0