topp 6 - sånt man avskyr

  1. särskrivningar. Eller sär skrivningar så att ni som ofta använder er utav mellanslag alldeles för ofta kan se skillnaden mellan orden. Jätteful, jättefin, skitsnygg, gymträning, slalomträning, stoppknappen - tro det eller ej men dessa sitter faktiskt ihop! Skriv hellre ihop än isär.
  2. De som tydligen har svängdörrar hemma. Öppnar du en dörr som var stängd av en anledning, stäng den då efter dig, pucko.
  3. Det heter CHILI INTE CHILLI, googla ska vi se vem som har rätt. Har alltid hetat kommer alltid att heta. Kex kan jag gå med på att man kan få säga [:schex] på men LACKRIS (lakrits som vi andra säger det) går fetbort.
  4. Folk som tigger om att få frågor men som sen inte svarar när man kommer till skott och frågar. SHAME ON YOU.
  5. Den där onödiga kommentaren. Tänk innan du öppnar käften, menade du verkligen vad du sa? Nej, du ångrar dig säkert men du säger inget - för då är du ju cool (eller inte).
  6. när man är illa tvungen att käka något man veeeeeet att man inte tycker om och tvingas hålla god min. Damn it's hard och man kanske skrattar för sig själv efteråt - but the moment when you realize you gonna get something you don't like and can't say no..... well, det avskyr man. Magen vänder sig ut och in.
Kan ta mig an "sånt man älskar" imorgon. Detta var de jag kunde komma på sådär på rak arm....

Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0