Sälen nästa!

Det blev någon fail med mobilinlägget...den första bilden kom med trots att jag tagit bort den innan så... fokusera på den fina Paellan!

Borde egentligen slänga på mig andra kläder
för snart kommer min vän med sin bil som jag ska manövrera ikväll! En av mina barndomskompisar ska nämligen åka iväg så det här blir sista kvällen vi träffas på väldigt länge, tråkigt, men det blir roligt för honom! Så ikväll drar vi upp till Sälen, käkar gott och ser på nya M.I filmen!

Fasen vilken perfekt dag! Glad tjej här!





Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hehe! redan sett fem avsnitt, måste se fler :D Hoppas ni hade skoj i Sälen och det var lite synd att jag inte kunde hänga med :/

2012-02-06 @ 14:28:00
URL: http://jeennifeera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0