Pour some sugar on me

Jag saknar min kamera. Den har varit borta sen nyår. Min lilla plutt. Jag var inte så pass draget att jag glömde den ute - nej, så korkad är jag faktiskt inte. Utan någon har väl tyckt den var lika fin som jag tycker. Tack för att du tog min glädje ifrån mig liksom......säker på att du inte vill ha kartongen också? Vi kan komma överens om en tid då jag inte är hemma så kan du ju bara smita in och sno den också?

Nej, nu ska jag sluta vara bitter! Sov nästan 12 timmar men jag är fortfarande ett vandrande lik och skulle vilja ta mig ett bad men det får jag ju inte, haha! Självförvållat. Ingen träning heller så jag känner mig aningen rastlös. Kanske ska fortsätta göra ingenting? Var längesen jag gjorde ingenting. "Ingenting" är ganska skönt. Risken med "Ingenting" är dock att man tänker för mycket och det brukar resultera i att man inbillar sig saker. Det...kanske inte är så bra. Jag får helt enkelt se till att inte tänka så mycket så kanske jag kan ta mig till köket utan att ett inbillat monster kommer och tar mig!


precis så ja....

Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0