Otroligt lägligt. Not.

Jahapp, vaknade i morse och kunde knappt snacka. Ont i halsen och gommen - spelning på lördag YEEEAAAAHHHH. Ehe. Försöker kurera mig bäst det går; ingefära, te, honung, soppa, tabletter, chili (så snoret rinner), you name it! Men vet ni? Det funkar faktiskt. Slempropparna i halsen börjar avta, likaså de pendlande tonerna mellan målbrott och vuxen röst. I will make it! Det är bara att mula igen kakhålet idag, får helt enkelt spara sången till imorgon!

Så, nu kan jag inte bestämma mig för om jag ska dra till Mora med min moster ELLER stanna hemma och ruttna samtidigt som jag försöker bränna bort övrigt slem med varma drycker..... Vad tycker ni? Botar ett nytt plagg en dålig hals?



Nat

Kommentarer
Postat av: Jennifer

hoppas du blir bättre!!! och hoppas jag kan höra dig på Lördag :)

2012-02-23 @ 18:16:17
URL: http://jeennifeera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0