My castle may be made of sand

Jag är så jävla trött, så jävla trött. Powernaps brukar alltid tendera i att jag aldrig kommer i säng innan 2-3 men den här gången verkar den inte ens ha bitit på mig. Somnade i badkaret, var fan annars? Alltid säger jag bara! Sjukaste är nog när jag stod och sov mot väggen i duschen när jag hade ashög feber... helt väck.

Vi rullar in på v.9 imorgon - sportlov - alltså inget vik men det blir arbete i vilket fall som helst! Massor med gehör och harmonik också. Är sååååååå glad att jag inte ska jobba på varken fjället eller i någon restaurang här i byn den här veckan då den kallas, förutom sportlov, stockholmsveckan. Förjävla jobbig vecka. Ska återigen inte kasta sten i glashus (då jag egentligen är väldigt lojal stockholmare, haha), jag drar verkligen inte alla över samma kam för det skillnad på folk och folk.

Men det är nästan så att vissa vill att man ska flytta liften åt dem för att de själva valt en stuga längre bort. Men bara nästan. Naturligtvis finns det många, många andra som också är så. Det brukar vara lite extra petigt den här veckan generellt sett.

Sen gör det inte det hela bättre att det är vasaloppsvecka, haha!


Tack för all feedback jag fått sen igår, you are awsome!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0