Jag kan bara jag vill

Ja, fan. Hade gentligen en riktig skitdag igår, alla har såna. Jävla skitdagar! Haft många skitdagar senaste kvartalet men igår, igår kom den där droppen som fick bägaren att rinna över. Fick en kommenar igår där en av er skrev att "ibland så får man inse att man växer ifrån varandra" och ja, du har helt rätt. Ibland behövs bara den där droppen för att man ska förstå!

Men idag har jag inte haft någon skitdag, jag har haft en riktigt bra dag - och än är den inte över! Vaknade med förfärlig huvudvärk så det var lika bra att stanna i sängen och när jag tyckte det var dags att ta mig ur lopplådan så tog mig en brunch all by myself. Sen vankades det teorilektion med grabbsen (jag kommer aldrig att komma in!!!!), gitarrstämning och pappersinlämning! Nu är det snart käk sen ska jag möta upp en fin vän och ta en tur i spåret såhär på kvällen - underbart! 

Några fina bilder från dagen:

Den sista är min homework...ska göra en funktionsanalys och såklart så är den av det svåra slaget. Vad annars?

Go träningsvärk i rumpan har jag också och den lär bli värre imorgon! Och ljumskarna imorgon...det vill jag inte ens tala om, haha! Ni ska få en länk till ett grymt bra träningstips jag själv tänkt skriva om men som min vän Jen hann före med, HÄR hittar ni det! Om ni har läst det så ska ni även tänka på att inte ta för många muskelgrupper när ni tränar, ta max två egentligen. Mage/Rygg kan räknas som en beroende på hur resten ser ut.

Nat

Kommentarer
Postat av: Sandra

Dock beror det på om man vill se tränad/stark ut eller om man vill vara tränad och stark :) Vill man bli stark ska man göra många långsamma rörelser, vill man bygga synliga muskler (just för syns skull) så ska man göra "hårdare" och snabbare övningar :)

2012-02-01 @ 19:02:06
Postat av: Mika - "Du där med rött hår!"

svar: Jajjemän, det är nära nu, haha ^^

2012-02-01 @ 19:23:30
URL: http://nathifa.blogg.se/
Postat av: Annie

Vad hade hänt igår? Berätta för oss ! Alla vill veta

puss

2012-02-02 @ 11:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0