Friends laugh together, la la la la

Åh vilken rolig kväll det var igår! Hemmafest hos nyblivna 20-åringen Ida (en klassiker för dem i vår ålder här i Mlg, haha!) med nära vänner, vänner man inte sett på länge, vänner som inte är vana umgängeskretsen som var och personer man fortfarande håller på att bekantas med - typ så som en hemma fest ska se ut. Sen vore väl en hemmafest inte sig lik utan folk som inte känner någon eller som bara kommer dit för att retas - men det var lätt en match för oss!

Ställde kameran
på bordet (oh no) i närheten av folk som jag litar på så nu har jag massor med roliga kort som jag inte tagit själv! Kan lägga ut lite när jag fixat dem, haha. Riktigt rolig kväll!

-30 idag när jag vaknade, brrrrrrrrrr! Har allt jag behöver dock så jag slipper dra ut i den hiskeliga kylan. Usch. Är det inte typiskt att just när det är -30 så strålar solen som bara den? Jag kör på den här förklaringen om någon försöker dra ut mig:



Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0