Banka in texten i skallen.

Har suttit och försökt banka in alla texterna i skallen de senaste timmarna. Det är lite svårt. Inte så många låtar egentligen, har hållt på med dem länge, men det blir alltid så att när man kommer till kritan och ska sjunga UTAN texten framför sig så kan man inte texten lika bra som man trodde - nu har jag varit ute i tid med att "börja sluta kolla på texten" (för en gångs skull) men det blir inte fullständigt förrän imorgon när jag får repa med mitt band för kvällen!

Så, jag tror sängen ska få sällis - klockan står på 07.00! CIAO

Kommentarer
Postat av: Bodypalace

förstår inte tex hur dom i idol ska lära sig flera låtar på kort tid :O jag skulle aldrig ens klara en enda haha.

2012-02-25 @ 10:22:50
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0