Vill bara att det ska bli fredag så jag får åka hem!

Jag är så himlans trött, packat och pluggat om vartannat idag och det märks att kroppen redan tagit jul. Det känns som att jag skulle kunna gå i ide och sova till våren. Försöker dock kämpa mig igenom texterna inför seminariet imorgon sen är jag färdig med skolabete för detta år. Viktig föreläsning på fredag morgon som jag känner mig tvungen att gå på dock så att ta ett tidigt tåg hem blev inte något alternativ. Sista julklapparna ska inhandlas också. Över 10 stycken ska fraktas hem till Dalarna, gött för dem att dem har en egen väska..
 
Nu... ska jag läsa dem sista 24 sidorna sen tänker jag sova film. Hejs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0