Stulen gran - halva charmen!

So it all comes down to this.... Dan' före dopparedan'! Jag är så jävla dålig på det här med att blogga just nu, rimligtvis borde man ju blogga mer när det händer mycket i livet men att ta sig tid till det..? Nej, inte just nu.
 
Kom hem i TID i fredags, fantastisk måste jag säga. Rushade på stan efter föreläsningen och inhandlade de sista klapparna - även till mig själv, hehe. Igår blev det mysdag med julhandling med mamma, thailunch med Yrsa, fika med några fina flickor och sedan hängde jag och Nina för att fixa Sandras julklapp!
 
Började denna dag på bästa sätt genom att stjäla en julgran tillsammans med mamma och moster, haha! Det är ju för roligt! Vi har köpt gran de senaste åren men det blev en liten miss i år så vi fick ut och leta! Känner nu att halva charmen med att ha julgran är att stjäla den från någon annans mark!

Nej, nu ska jag göra det sista! Slängde äntligen i lite ny färg i håret, en mörkare, blev så himlans nöjd!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0