Ovanligt dött.

Mitt liv ringde och undrade var jag tagit vägen. Jag svarade att jag återkommer efter kl.11 imorgon förmiddag. Då är tentan klar och jag behöver bara invänta resultatet.
 
Brief summary: Lördag bjöd på en galet kul faddersittning med mina fina pinglor och faddervänner. Isac befann sig i staden och joinade oss på Strömpis senare under kvällen! Lite för mycket lambo, lite för mycket dricka kanske men vi hade sjukt kul!
 
I söndags fick jag dock betala priset för det och mådde pissigt dåligt måste jag säga, haha! Jag som sällan blir bakis längre.. Lyckades trots det ta mig till stan för att kolla på julkonserten "O Helga Natt" på stortorget tillsammans med Maja, Sara och Luis. Så himla bra och fint! Var så nära gråten under O helga natt... Kolla på tv4 på julafton, jag vinkar nånstans där i klungan, hehe.
 
Igår vaknade jag upp med ryggskott, något jag aldrig haft tidigare. På smärtstillande och i varma kläder tog jag mig till skolan där jag och gänget satt fram till elva igår kväll. Har "bara" en del kvar att "gå igenom med mig själv". Jag arbetar så. Jag läser, skriver anteckningar, läser mina anteckningar och sen skriver jag en genomgående förklaring/sammanfattning för mig själv (genom minnet allra mest alltså) och sedan läser jag på den. Två av tre är klara. Vissa gör ju bara sammanfattningar och läser sedan på dem om och om igen men min taktik fungerar bäst för mig. Jag gör så med sångtexter också. Jag skriver ner texten samtidigt som jag sjunger den.
 
Ska ta en liten promenad nu, har ni inte sett julkalendern idag - gör det!!, sedan ska det pluggas! Hejs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0