I welcome thee 2013

Jag skulle vilja summera 2012, helst med ett ord men jag har svårt för att hålla mig för att ordbajsa och det skulle ta mig minst 2 dagar till att komma fram till ett perfekt ord. Det har hänt så mycket. A lot of ups and downs.
 
  • Jag kom att bli en någolunda respekterad vikarie, långtidsvikare och lärare och skaffade lärde mig otroligt mycket av mina kollegor

  • Jag skaffade mig aningen mer stake

  • Jag gjorde totalt impulsartade resor (faktiskt en hel bunt) - som t.ex. ner till Hultan och tillbaka inom 24 timmar. It was for a good cause!

  • Jag drog ut på en massa antagningsprov för musikhögskolorna

  • Dock kom jag ju inte in, haha....

  • Men jag har fått jobba som musiker under året ändå, jag kan väl klassa mig som lokalkändis!

  • Jag fyllde glasbanken!

  • Jag kom in på lärarprogrammet på Örebro Universitet

  • Sedan flydde jag och bosatte mig i Örebro och där komemr jag att stanna i 4,5 år framåt!

  • Jag har skaffat många nya fina vänner i min nya hemstad!

Det har varit ett ganska långt år faktiskt samtidigt som månaderna ändå har flugit iväg. Konstigt det där... Aja, imorgon den här tiden står de allra flesta av oss dyngraka och njuter av den sista timmen på detta år! Gott nytt år på er allihopa! Jag passar på att säga det nu eftersom jag kommer att åka tidigt imorgon! Vi hörs igen 2013!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0