Hallelujah

Okey, så jag skrev ingenting om min första saltenta men såhär: det var ungefär som att kliva in och sätta sig i ett koncentrationsläger i tre timmar. Provvaktstanterna var så jävla strikta, haha. Rummet var som en lång, bred och läskigt vit korridor med vita bord och gråa stolar. Det var sjukt hur rakt borden stod, nästan så att man funderade på om de mätt med måttstock mellan varje bord. Mot slutet (jag satt kvar till sist såklart, haha) så gick tanterna och dammade av borden med dammvippor - wtf? Okey, om det hade varit efter liksom...
 
Men ja, själva provet var väl ungefär som man hade tänkt sig, kanske inte så översiktliga som önskat. För att vara ett pedagogiskt var det väldigt lite reflekterande frågor faktiskt. Alla höll med om det. Men.. nu har jag ingen mer tenta förrän i början av våren! Bara andra sorts examinationer!
 
Firade med att gå och lägga mig, vakna upp med en smärre panik och sedan öla med klasskompisarna hemma hos Jonte! På torsdagen hade vi seminarium och så var det slut på den delkursen sedan, bara en kvar nu! På torsdagen blev det lunch på Jensens med min biodate och sedan The Hobbit. Och igår? Igår blev det lite julklappshandling sen slappa. Var så jävla trött. Är fortfarande sjukt trött av all stress men nu så bakar jag lussekusar... klockan tio en lördag kväll. Jag ställer dem kraven på mig själv. Jag måste hinna med det innan jul! Lär baka ut, ciao!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0