Free spirited

How are you doing?
 
Lite bättre inställning än sist! Som ni kanske förstått är jag alltså tillbaka i Örebroooo, kommit i ett någolunda bra pluggmode and I'm feeling good. Typ! Lite panik fortfarande men för att jag inte ska bli dålig av magkatarren och hamna på sjukhus och tappa massa hår och dessutom få gråa hår (som innan studenten) så är det bäst att ta massa pauser och äta ordentligt. Hellre korta effektiva stunder under dagen än en seg lång dag... precis som på gymmet. Fick en hel del pepp när jag var hemma av mina föredetta arbetskollegor, dem är så bra! Saknar er allihopa, är alltid lika fint att få komma till er!

Ja, det är alltid lika fint att komma hem till mina vänner i allmänhet! Upphämtning när jag kom av bussen, tre-rätters hos bästa Irre och en heldag med jam med Isak. Vi drog på skidtestar och hade en grym kväll på Fjällis i Tandådalen (för er som inte var fjällis är, hehe), träffade en massa folk jag inte sett sen vi tog studenten osv! Sjukt trevligt! Var även hos Täpp Lars och gullegrisarna, mycket fina grejer i verkstaden, åk dit och kika när han har öppet!! Myskväll med mamma och fika/lunch med mina älskade fina vänner som gör mig till den jag är. 
 
Nej, nuså! Bara ett kapitel kvar nu i Ungdomsgrupper i Teori & Praktik (jag ser er stoppa fingrarna i halsen Anna och Diana, haha) sen är den urläst för andra gången. Bara noggrann läsning av delar i Dysthes bok kvar nu! Ska ta och hoppa in i duschen och sedan slänga i mig lite käk. Möte med Nollegruppen ikväll!
 
Fick raggisar av mammisen!

Kommentarer
Postat av: moa

Sista bilden; Fin som vanligt, ah!

Svar: Du är fin, Moa!!
Natalie M

2012-12-07 @ 13:08:07
URL: http://moathemoses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0