Twenty Fuckin' Years!

Idag fyller jag glasbanken! Haha.. vilket mål att se fram emot alltså! Känns förjävla bra! Ska snart ner till byn och handla lite och ikväll blir det mat och tårta med vänner och familj, mysigt! Ja, alltså "handla lite" innebär ju en vinflaska - eller två, hehe.
 
När lillasyrran ringde strax efter 00 inatt och sa att HON hade ångest över att jag var " så gammal" (Fuck you) så kände jag att det fan är dags att njuta riktigt av att vara ung - därför ska jag plugga! Haha, nejmen, att gå på universitetet tillhör ju faktiskt ändå ungdomen på något sätt. Kul ska det bli i alla fall! Och denna gång hoppar jag inte av, jag lovar!
 
20 år är inte så lite faktiskt, när man tänker efter... känns konstigt att kunna säga "sist jag såg dig var för 10 år sen!" och fortfarande faktiskt komma ihåg det ögonblicket väl. Nej, nu lär jag dra. Amanda kommer snart!
 
 

Kommentarer
Postat av: Annelie

Grattis i efterskott! Hoppas dagen och kvällen var awesome.

2012-08-09 @ 10:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0