Sunshine of your love

 
 
Mysmusik dagen till ära, det regnar.. It's all about the blues today. Ligga i badkaren i massa mineraler och hårinpackning osv, ge fötterna en omgång osv och sedan spendera resten av dagen med godispåsen och massa film. Var och kikade på Mandü's nya lägenhet också, har ju aaaaaldrig sett den förut menar jag, haha (mina andra vänner bor där nu).
 
Regestrerat mig till årets första kurs iaf, känns ju bra! Som sagt...bara placet kvar. Försökte söka mitt schema men systemet verkar vara bristfälligt...det löser sig! Man får inte vara negativ nu när man kommit såhär långt!
 
Dagarna börjar alltid såhär, med nån kisse som vill kela efter en hel natts "ensamhet", gofisar! Observera mina fina pyamasbraller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0