Spice up your life!

Helgen i Stockholm var förträfflig, vi var i farten hela tiden! Började helgen med att käka middag inne på grönan för att sedan se Iggy Pop. Han var ju lika knasig som vanligt, haha! Hade några riktiga stolpskott som trängde sig framför oss och nöp massa folk i röven - så jävla omoget. Som att det inte räckte slog de både kroppsdelar och väskor i ansiktet på folk. Fick de sig nån knuff? Öh ja. Idioter. Slutade kvällen på Hard Rock, hur fint som helst!
 
Lördagen sprang vi runt i stan nästan hela dagen, där både det ena och det andra skulle inhandlas. När vi väl kom var det bara att svida om till finkläder och bege sig till vår vän Isac och förfesten! Irre stannade tyvärr hemma i migrän, vilket riktigt tråkigt..! Senare på kvällen drog vi till Isacs vänner där Isac fick nog av att det segades och tog saken i egna händer, haha. Han följde tyvärr inte med ut senare då han blev sängliggande, hahaha. Ut på stan blev det i alla fall och vid halv sex snåret gick jag hemåt i soluppgången. Haha. Vaknade upp utan mina egna skor. Hade någon annans. Eh? Herregud. Hemresan var faktiskt rätt jobbig första milen, haha.
 
 
I söndags såg jag nog den absolut bästa OS-avslutningscermoni jag någonsin skådat. Jag grät när John Lennon kom fram där i rutan och hans ansikte blev avbildat, skrek av glädje när både Russel Brand, Eric Idle, Queen MED Freddie (så underbart fint gjort) och sist men inte minst barndomsfavoriterna Spice Girls äntrade scenen. Allt var bara så bra. Fatboy Slim också.. så sjukt. Tyckte dock faktiskt inte Jessie J var någon jättehit i detta sammanhang.. Menmen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0