Look in to my eyes, this is who I am

Jag hade skrivit ett asbra inlägg om allt. Men blogg.se höll inte med så jag loggades ut och jag kan inte minnas vad jag skrev...Borde egentligen packa. Vad behöver jag under bara en vecka? Ska ju på diverse nollningsaktiviteter m.m... Kan inte ångra mig eftersom resten av kläderna ska packas ner. Har inte så mycket kvar nu, men det är drygt. Skitdrygt.

Var och tog lite avsked på jobbet idag, snackade med bästa Diana och nu ligger jag här i sängen och chillar medan världens bästa snubbe plinkar på de ack så välkända melodierna på sin Les Paul i mina hörlurar. Drömmer mig bort lite och funderar av vad som kommer att bära och vad som kommer att brista. Att man flyttar behöver inte innebära att relationer med vännerna försvinner i extasen över att få göra något nytt, men det händer de allra flesta att någon försvinner längs vägen även fast det inte riktigt är något man siktar på, vem gör det? Nu tycker jag inte inte om att ta ut saker i förskott när det gäller just relationer, än mindre när andra gör det! "Vi kommer inte att ses eftersom du flyttar så det är bäst såhär". Eh, hallå? Försöker man inte så vet man inte. Jag vill att så många av mina vänner som möjligt ska komma och våldgästa mig. Kom när ni vill (inte under tentavecka dock)! Positiv anda, c'mon!
 
Nej, jag ska väl fortsätta packa lite... Hejs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0