Jag blir galen

Tänk att när man äntligen är på väg iväg, har kommit på på universitetet och det känns super, BARA lägenheten fattas liksom....  så råder bostadsbrist i Örebro bland studenterna. Åh så underbart. Fuck you Karma, thought we agreed on "no more drama". Så... visst.. det är alltid värst såhär innan terminsstart osv. Tur dem har bostadsgaranti och förhoppningsvis kanske lite folk hoppar av (höhö). En del folk slutar till vintern då en del gått klart sin utbildning också! Det löser sig. Men jag måste lösa två veckor innan jag kan få bostadsgarantin, så jag behöver lite hjälp. Ser ni en etta eller hör att någon ska hyra ut sin etta i Örebro - då hör ni av er, okey?
 
Att det ska vara ett sånt problem att ta sig ifrån detta hôl. Men jag tar mig härifrån, det gör jag. Inte ska, jag gör verkligen det. För ska och skulle var två dåliga karlar som morfar alltid sa.

Alltså jag har verkligen enorma händer. Inte alls symmetriska till mina pinnar till armar...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0