I don't care - I love it

 
Shit vad jag är inne på denna låt just nu, ja Icona Pop också för den delen. Jag. Hur mycket jag än skulle vilja säga att jag bara är ett metalhead som också lyssnar på oldies but goldies men inte mer så, så får jag vika mig och erkänna att jag blivit lite svag för House det senaste året. Jag har väl slungats in det, inte för att jag hatade det innan men det var inget jag lyssnade på - mer än på gymmet. Popen efter 90-talet och dansband är väl det jag absolut inte lyssnar på. Rock n' Roll, Classic Rock, Swing, Jazz, Blues, Metal (av alla slag), Indie rock och viss Indie Pop, 60-70-tals Pop och såklart GLAM det är väl vad som definierar Tors Natalie Morravej.
 
Varit runt halv Västerdalarna idag (alltså till typ Hulån och tillbaka), kikade in på Lyko.se's lagershop, Pyramidbageriet och gick på loppis. Dalarna måste vara loppistätast i Sverige. Småland kanske går före. Sitter hemma hos mammsen nu, glädjer mig åt att Sverige vann silver i skytte och funderar över morgondagen. Rättvik? No way.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0