Do the D.A.N.C.E

Tränat, diskat an enormous pile of dishes och... försökt plocka svamp med Amanda. Hon visste ett så bra ställe... men trattisarna har ju inte riktigt kommit än så det var helt tomt. Haha, det tog oss 15 min innan var så jävla trötta och äcklade av dem förbannade älgflugorna att vi drog. Det var den svampen... vi får försöka om nån vecka igen. Jag har fortfarande en hel burk kvar sen förra året!
 
Eftersom jag var kalas hela förra helgen så får det vara ikväll, det är ändå inte värt det. Nästa helg är det nått event här som jag ska på iaf, ska bli askul! Ikväll blir det väl en film eller två. Hade velat se Dark Shadows men den finns..eh.. inte riktigt att få tag på, hehe. Inte Rock Of Ages heller.. Tips? Älskar Tim Burton, har redan sett alla hans filmer dock, hah.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0